Hello Stranger!
Links
He said, She said
Recent Comments
My Personalities
Visit the Site
You are SUPERMAN.

You are mild-mannered, good, strong and you love to help others.


Visit the Site
You are SIMBA.

You're young, naive, and misguided. However, don't fear, because your growth comes exponentially with hard times ahead. Only then will you reach the goals you've set out to accomplish.


Visit the Site
The Sorting Hat would put you in Gryffindor.

You are bold, passionate, and brave. You have a highly-defined sense of right and wrong, and you are not afraid to speak your mind or fight for what you want.


Previous Posts

Powered by Blogger

Designed byThe MVAC © 2008
Exclusively for Mohksin.
All Rights Reserved. 2008 | 1429H
Powered by the MVAC
left....and return..part 1...
Monday, December 25, 2006 |
salam semua! sebenar nya saya tinggalkan nota sebelum pemergian saya ke perak pada malam rabu itu, tapi tak sempat kott.

mungkin sedikit permulaan bagi perkhemahan anjuran fityan, masjid darul ghufran, Kem Remaja Cemerlang. inilah kali ke empat kem ini dianjurkan dan ini cuma kali pertama saya menghadiri. Setelah cuti diluluskan oleh bos, saya,dengan berbesar hati mendaftarkan diri. Sesungguhnya, sekian lama saya hendak mengambil bahagian dalam kem ini tapi waktu tak membenarkan.

Tempat perkhemahan adalah, Grik, Perak, Nur Lembah Lenggong! Nama nya sungguh "garang" bukan? hehe.dan yang paling seronok sekali, tempat nya terletak bersebelahan sungai perak! weeheee...Best sangat!

Perkhemahan itu selama 4 hari 3 malam.Mulai 21 Dec 2006 hingga ke 24 Dec 2006. Kami berkumpul di masjid ghufran pada jam 9.30 untuk taklimat lanjut yang dibuat oleh ustaz Ahmad dan juga ustaz Jamal. Sebelum itu, dapat juga jumpa dengan adik beradik lain mak, lain bapak, iaitu kumpulan usrah saya!=D gooooo MUJJIES!=D *neighhs*


Ada juga beberapa ikhwah yang saya tak kenali. Alhamdulillah! Boleh juga buat kawan baru!=D ada permainan "ice breakers" yg dikendalikan. Kurang selesa bila dapat tahu saya lah peserta paling tua! uff!

Kemudian, kita menunaikan sholat taubah dan juga sholat sunnah safar yg di imamkan Ustaz Jamaludin. Sayu sangat rasa nya. Seperti hendak ke medan peperangan. Semua nya disiapkan. Angkat bag dan terus ke tempat meletak kereta atau disenangi dgn panggilan "carpark"=P Di situ, sesiapa yang keluarga atau kawan yg hantar, mengucapkan salam terakhir sebelum semua berangat naiki bus.....

jam 11.45pm, kami bertolak.........
posted by Mohksin Rashid @ 6:58 pm

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home